är hemman nu..

Så där då var den skol dagen klar!
Rolig dag idag faktiskt elr rolig och rolig den var bra kan man la mer säga..;)
första timmen hade vi i alla fall Musik och sen en håltimma det för ju då jag gick hem.
Satt mäst vid datorn kunde nämligen inte sömna hehe.. Efter det så blev det lunch (gick hem då) & syslöjd!
Jag gör en skit snygg väska..okej jag vet det lätt lite skrytigt men den kommer eller jag hoppas att den kommer på skit snygg! Jag blir nog nästan exakt klar med den innan sommaren så då får ni se den.
Vill nämligen inte säga vad det för mönster/tyg & dekorationer på för det få bli en överaskning..spänande va;)
sen då hade vår sista lektion och det var matte.. Jag har kommigt på en sak att matte är kul när det är lätt (redan) som tex idag :) Nu så ska jag nog gå ut och springa tror jag för det är ju så fint väder så varför inte lixom
men vi hörs sen!





Ser ni då hade jag min underbara piercing!!! :`(

Kommentarer
Postat av: Jag,

Juste den minns jag, den blev infekterad va? ;( Synd... Du sa att du skulle städa ;D Fuskar du? :P

2010-04-14 @ 16:14:14
URL: http://secretplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0