är me diidi

Det blev att vara med Diidi ändå trotsallt ;)
Hon är nere ich äter nu... Men eftersom jag bantar så får jag vänta tills jag kommer hem
och äta mitt äpple med lite kanel på..Jippi.. Nämen det är faktiskt gott ;)
Och om man vill gå ner snamt så är det, det bästa sättet, och ja Jag vet att man går upp dte sen men detb tänker inte jag gra för desto mer jag äter desto mer måste jag träna. Smart va?! Så nu så ska jag väna en vecka och bara leva på äpple och kanel så får man se hur mkt man har gått ner... Och nej ni får inte veta hur mkt jag väger men ni kan sen däremot få veta hur mkt jag har gått ner! Men jag updaterar mer när jag kommer hem.





Visst är hon söt ? ;) (när hon ser den här bilden så lär jag inte leva längre mohahah!)



so true!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0