cha, cha ;)

Tänkte berätta lite om idag.
Jag vaknade satte på mig kläder satte mig vid datorn softade och gick
ut och solade.... Nej men alvarligt nu ska jag förklara mer seriöst....
Vid ungefär 4 tiden så fixade jag mig för vi skulel ju ner till kyrkan sen när min pappa och några skulle spela.
Vi satt där i ungefär 1 och en halv timma och lyssnade på en tant som babblade en maassa...*jäsp*...
Så vi gick hem.. vi trodde nämligen att vi skulle få främat av min morbror och hans tjej Anelie men
dom kunde tydligen inte komma... så vi gick till pizzerian (jag åt ingeting där känner mig duktig);)
Efter pizzan så gick vi hem.. och nu så har jag precis badat och ska nog titta lite på tv men vi frå se....
som ni säker läste så gjorde jaginte särskilt mycket idag.. men så är det ju vissa dagar har man en massa att blogga om och vissa har man inte så mycket att blogga om.... jo, angåenda frågestunden så ta jag den imorgon haha lovar det okej!? Men imorgon så är det ju "vandringsdag" elr va man ska säga... ska nog ta och ringa diidi
sen för jag ahr ingen aning om vad man sammlas och så.... men hare så bra så lännge!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0