Debora johansson! (L)

Vet ni att jag har en vän!
En vän som jag är väldigt stolt att kalla min allra bästa vän/syster!
Hon finns alltid där och stöttar en, och om dte någon gång blir bråk mellan oss
så löser vi det alltid! Den här vänen är så lyckligt lottade
för hon har allt man kan önska sig! Hon har en toppen familj och när jag är där hemma hos dom så känner
jag mig värkligen bekväm och lung och kan helt änkelt vara mig själv! Hon har ett jätte fint hus med en
finfin tomt och en studsmatta! Hon har också turen att vara small och är fin i sin kropp!
Hon har ett jätte fint rum men masa fina möbler!,
Men det viktigaste av allt...hon har ett fint hjärta av guld! och jag älskar henne sjukt mycket och mycket mer!
Jag har värdens tur som har fått henne som vän... Hon kom ifrån himmelen när jag hade set som
jobbigast och hon räddade hela situationen!
Hon är bra bättre & bäst och ingen´, ingen alls kan någonsin ta hennes plats!
Den här vännen är Debora Johansson (så kallad Diidih/debban)
Och hon är den absolut bästavänen man någonsin kan drömma om!
Jag kommer alldrig släppa dig hur mycket du en vill det! du och jag livet ut!
till min ällrabäästavän DeboraJohnsson!♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0