Förkyld och hostig men går till skolan idag!

Godmorgon!♥

Vaknade för ett tag sen och stter ny och nyser mig fräsht va?!
Men ska i alla fall gå till skolan idag tar en alvedon och har med mig halstabletter för
det lär jag behöva! Men dagens outfit kommer nog in sen.,
Vet ni vad? Jag har faktiskt lovat mig själv att jag alldrig får ha något mer en maskara på mig duktigt va!
Men när det är nårgot specielt är det ju lixom skilnade elr hur!
Men nu måste jag fixa mig ska nog kanske möta diidi sen men vi frå se!
Seeya.




Blev helt förälskade i just det här paret!!!♥
Men dom kostar tyvär 400 kr och jag ahr lovat mig själv att mina skor inte får ksota mer en 300!
Buhubu :(
1.


2.


3.



Men vilka skor tycker ni var snyggast tänk på att det nu är skolavslutningsskor
jag vet jag kollar på det redan men jag älskar sjömansskor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0