Förlåt för en dålig uppdatering! ;) hehe

Aah som skat förlåt!
Men jag har ju fortfarande faktiskt ett degt liv (elr har jag)..hihi... skoja lite med er!
Jag och Diidi var nyss nere på ica och satt och stekte nice nice...;) och ni ska faktiskt
vara glada för jag längtade hem så att jag kunnde uppdatera till mina små bloggläsare♥
Dagen idag har varit som alla anra dagar...rätt okej menar jag då!
Skolan var som vanligt vi hade inga speciela lektioner idag så. Efter skolan så va jag med Diidi 
jag cyklade ner till idrottshallen för att hennes sista lektion var idrott så vi möttes där...
där efter så cyklade vi lite, blandannat till ICA och där satt vi och snackade skit om allt å alla haha  ;)
Och nej "läskiga" manen var inte där (tur det) Nu så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra ska nog kolla på våra bästa år på datorn och chilla lite tror jag men vi hörs lite senare!




Lite bilder från idag när vi åt frukost i skolan...okej okej jag erkänner att jag ocskå åt
mend et såg ju så hiiimmlllaaa gott ut så vem skulle lixom kunna motstå!!!
;)





Min frukost!   Yummy...;)



Diidis frukost!  ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0