Första inlägget!

Hej på er alla!
Okej, Jag har haft mer en 20 bloggar men detta får bli min sista och den jag ska hålla mig till.
Idag vaknade man av att Telefonen ringde. Det var Diidi som undrade om jag skulle med
ut till kanggebo ( en skidbacke för er som inte vet ). Men jag pallade inte
för dels var jag trött sen var det så sjukt dåligt väder ute!
När man sen då hade vaknat till lite så var man bjuden på påskmiddag hos mormor och morfar.
Trevligt trevligt. :) Vid runt 3 tiden gick jag hem för det blev lite långtråkigt där. haha. så jag satte mig vid datorn
och Chilla. Men imorgon så ska jag hem till diidi för hon ska hjälpa mig att designa min blogg!
För som ni ser så är den inte alls fixad nu. Men ni får ha det så bra så hörs vi imon.
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: Debora

verkar som om din dag varit lite bättre än min menimon blir det en bättre dag får vi hoppas efter regn kommer solsken haha:)

2010-04-05 @ 21:30:04
URL: http://mylifeasdiiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0