Godmoorgon! ;)

Elr för mig är det godmorgon..
Vaknade för en stund sen och sitter nu och mysar framför datorn..
förlåt förlåt, fötlåt för en jäätte dålig uppdatering men ska värkligen bli bättre på det nu lovar!
Ska berätta lite om gårdagen... om man ska samanfatta allt så var det AWESOME!;)
Vi åkte då först tåg in sen så fick vi skynda oss upp til bussen för tåget typ stanade en liten stund och
vår buss skulle typ gå en kvart efter vi kom fram så det blev lite stressigt..hehe.. Men vi han.
När vi då var där frame så fick vi typ stå där en halvtimme innan insläppet...
Sen fick vi komma in och då var det en timme innan konseren började...bhuhu... Så jag och Diidi sprang ut och letade upp en kiosk (okej jag vet att jag inte äter godis men gjorde det bara igår;))
när vi kom dit sen igen så var det inte så långt kvar innan konserten började så vi gick in och tog platserna längste fram ofc ;) och banden var sjukt bra iallafall 2 utav dom! Sen när konserten var slut så åkte vi hem
och sov..så det var en lyckad dag! Men nu till nuet elr vad man nu säger..?
Idags så vet jag inte vad jag ska göra tänkte först åkte till kyrkan men sen så orkade jag inte för det
är ju sista dagen på PÅSKLOVET! så jag var hemma och sov istället ;)
men det blir nog kanske att träfa Diidi elr nåt får se lite.
Men jag slännger kanske in en bild på dagens outfit sen.
Men vet ni vad det är SOLSKEN UTE yeeeyyh!




MOHAHAH hämden är ljuv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0