Godmorgon!

Är trött trött o trött.....
Och drömde en skit konstig och läskig dröm inatt den var så knäpp så ni kommer inte fatta den men
iallafall... Jag drömde att Min syster var en rota?...Hon såg Exakt lika dan ut bara att hon hade vasare tänder och
var giftig (elr det är hon ju i värklighetent med...hihi)  och hon typ försökte döda mig och mamma bryde sig inte för hon sov
så jag var tvungen att ringa morfar? haha weird?... Aja Idag så ska man på Kfum ikväll ;)
kommer faktidkt bli riktigt kul! Ska dit med Diidi & Jenny. Kom gärna dit inträdet kostar bara 20 kr
var av 5 kr går till Haiti..snällt va.. Insläppet är 19.00 men det börja 20.00 och slutar 23.00...
Men kom gärna dit för som sakt ni hjälper andra me ;). Innan Kfum ikväll så blir det nog att vara med Diidi.
Ska fica syster också innan hon ska på bowlingkalas...och igentligen skulle jag göra matte idag men jag hinner värkligen inte det så det får la bli någon annan gång!
Men jag slänger nog in en blid på dagens outfit sen också men ni får ha det så bra så länge!
(och förlåt för en dålig uppdatering igår, ska bli bättre!)





jag och Paulina (syster) för läänge sen haha..;)




Åhh gumman ♥




Ollallah (känner att jag hade en sån smak som liten..hihi..) ;)

Kommentarer
Postat av: Debora

haha Paulina är ju bara för gullig

och du ser ju ut om en riktig modell hahah;)

2010-04-10 @ 13:29:51
URL: http://mylifeasdiiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0