Godmorgon igen ;)

Jag vaknade nu precis somnade om för ett tag sen..hehe...
Men jag kännde att jag behövde det särskilt om jag ska till skolan imon .
Imorgon kommer det bli skit kul (elr jag hoppas det) det är därför jag måste
må bra imorgon för då är det elevensval!!! Jag har valt idrott och diidih också! ;)
Igentligen så fick jag inte mitt förstahandsval och jag tror inte diidi fick det igentligen heller
men det fixade sig så nu fick båda två ha idrott bra va!!
Angående frågestunden så får jag nog skjuta fram den lite för jag märker att jag börjar få en hel del frågor nu
om hur det var på sjukhuset och jag orkar inte svara på alla nu så jag svarar på dom när jag har lust och vill
men jag lovar att det blir innan helgen iallafal!
Men nu så ska jag försöka vakna till lite, ska nog ta ett bad me.,
men nu får ni ha det så bra!
seeya! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0