Godnatt!

Detta får nog bli sista inlägget för idag. kanske gör ett sen med får se!
Ska bara varna er för att sen när skolan börja (på måndag) så kommer jag inte hinna uppdatera lika mycket
men jag tror att ni räknar med det. Iallafall, Sitter nu här och har presic badat !;)
Kännde värkligen att jag behövde det, det tar lixom bort all stress. Imorgon blir det nog att va med Diidi (igen) ♥
Men det är så himmla najs att vi bor så nära varandra! Får la se vad vi hittar på då förmodligen något kul!
Men nu så ska jag försöka stänga av datorn för alla tror ju att jag sommnar mycket snabbare om jag
stänger av datorn och "gör mig redo för kvällen" en TIMME innan... Det dom inte fattar är att det inte funkar!
Jag är en kvällsmänniska och det kommer jag  alltid att vara !;)
men men är man trög så är man...Skoja.. hihi!
Men vi syns i morgon. Godnatt!





Kommentarer
Postat av: Debora

nice header:)<3 nattinatti

2010-04-07 @ 23:21:00
URL: http://mylifeasdiiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0