godomrgon *gäääsp*

Är hur trörr som helst!, och sov skit dåligt inatt... och vet ni vad jag drömmde
det var faktiskt sjukt läskigt det handlade typ om att jag var väldigt sjuk och jag skulle ändå dö
så då tyckte mamma att det va meningslöst att jag skulle leva för hon ville ju inte annt jag skulle lida
så hon sköt mig på fyra ställen i huvudet (och igår sa typ alla det är en i min klass att man kunde överleva om man sköt på fyra särkilda platser i huvudet för det gick lixom bara rakt igenom!) och så sköt hon mig i handen ?!..
Sen så ringde hon mormor & morfar och sa att dom måste sjusa mig til sjukhuset annars måste vi ringa efter ambulans men dom kunde inte komma för dom var inne i stan och köpte mat.. så efter flera timmar kom dom hem och jag lixom måde ju skit dåligt...För det bödde ifån huvudet och ändu mer ifrån min hand så jag ringde Diidi då och berättade allt och hon kom direkt och då kramade jag ju henne och hon ba "asso jag tror du är lebb"
och då sa jag "hur kan du tro det jag är sjuk och behöver min vän och jag kanske inte dör nu men kanske om en timme en vecka eller till och med imorgon!" och då blev vi sams men precis när hon sa förlåt så trillade jag ihop på golvet och dig!!! WEIRD!!


Men tillbaks till värklg heten! Idag är det skola..I hate.. Men det är solsken ute!....Me love♥!
Slänger nog kanske in än bild på dagens outfit det beror på om jag hinner. Men ha det så bra nu alla skit ungar!;)




Det funkade inte att vända på bilden.... så ni får ta och vända på era så söta huvuden!
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0