Hello sötisar!

Sorry för en dålig uppdatering! Men som sakt jag går ju i skolan, har läxor & måste ju leva mitt liv också ;)
Iallafall skka städa mitt rum ni..bubuhh... hhaah det är lite kul faktisk
frö jag känner jämt att jag skriver att jag ska städa mitt rum. Fast jag gör det oftast varge tisdag men det kan hända att det blir något undantag hehe, så
vilken dag är det idag..? jo tisdag alltså städ"dag" Men innan det så ska jag nog ta mig ett skönt bad
och ta hand om mig själv lite..för det behöver man ju elr hur!!

Jo, tänkte vissa lite vad jag använder för smink för det var några som frågat om jag kunde vissa så tja varför inte lixom! ;)





Lovley!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0