Hello sweeties!

Har presic ätit kvällsmat, eller familjen har rättaresakt ätit kvällsmat...
jag satt och åt äpple med kanel... muuhma!
Efter som det är så himmla härligt väder så satt vi och åt ute idag mysigt mysigt!
Första gången jag har gjort det detta året om man bortser ifrån när jag var på Piknik med Diidih då men ;)
Ska nog ta mig ett bard snart för det är så jättte söknt and mig älskar det! ♥
Jo jag skulle ju vara ute och springa idag men det blev lixom inte av för jag orkar inte nu HAHA
eller hur är jag inte lat! HAHA! Men i alla fall ni får ha det så bra! seeya bitches!;)







Okej mamma du ska få som du vill dit bröd! fattar ni korv med bröd HAHAH! min humor asso ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0