hem ljuva hem!

Är hemma nu! skönt!
För assa när jag vakndae idag..shit jag trode jag skulle dö
håret stog åt alla hål och kanter och jag så her sjuk ut.. men jag fixade till det så gott jag kunde
men blev det bra iallafall?..nej..men men.
Jag cyklade idag till skolan mycket trevligt och första lektionen var idrott..mi love!♥
Men det är lite surt att det är på morgonen för då är man ju alltid så seg och trött men jag försökte göra det bästa utavdet. Idag så kännde jag att det gick välldigt bra på lektionerna på matten så var jag än av dom som blev klar först och till och med före PLUGGISARNA hjälp vem håller jag på att bli..hihi..skoja;)
Men jag känner att jag värkligen sattsade allt jag hade duktigt va!
Sen efter idrotten så hade vi svenska sen lunch, matte, engelska, och NO...tråkigt tråkigt & tråkigt....
Men men vill man vli bra så måste man kämpa på serrö ;) 
Det är den skit lång dag i dag..okej det skiljer bara 10 min fårn igår men ändå!
Men nu är jag hemma och ska se om våra bästa år avsniten har kommit ut än för den gjorde inte det igår...

Jo juste än sak till när jag och Diidi då skulle gå hem ifrån skolan så ropade Kristian "Gå och dö Debora"
Hahaha.. och ja jag behöver ju inte berätta vem han är eller ah vad han nu har för nått men..äh det va kul iallfal HAHA!




Bilden har ingeting att göra med texten haha.. mend et fick bli en bild på Jenny fårn helgen när vi va på KFUM!!;)

Kommentarer
Postat av: Nörden :)

X)) gud!! ME LIKE YOUR BLOGG, har haft minst tusen, ska ändra min dumma header snart! orkar inte fix nu :PPP Juste, Kramisar Tha Nörd

2010-04-13 @ 16:17:40
URL: http://secretplanet.blogg.se/
Postat av: JENNY

TA BORT FFS!!!!!!!!!!!! ´DU VET VAD JA KAN GÖRA! (6)

2010-04-13 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0