Hemma hos mormor och morfar nu!




Hello... Vaknade idag ungefär halv tio hemma hos diidi av at ehnne föreldrar väkte oss...
Gick "hem" till mormor och morfar vid ungefär halv elva och vid 1 tiden så åkte vi in till stan
för dom hade ju som sakt en överaskning till mig och syster (paulina) .;)
Så först så åkte vi in til stan dårraa till A6 och gck lite på stan
jag köpte faktiskt INGETING duktigt va..haha jag vet..
dom lurade först oss att det var överaskningen och man kan ju inte säga "va neej"
så vi ba okeejj omen det var ju kul..hehe  Men då sa dom att det inte var det
så då åkte vi och köpte godis och då började man fatta.
Vi gick sen in på bion och då sa dom att vi skulle kolla på Alic i underlandet yeeyh
sjukt kul och sorlig film..*snyft* Och snyggingen johnny depp var ju med i filme och det gjorde att allt blev mycket bättre ;) sen efter det så gick vi och åt och fikade och sen så åkte vi hemmåt och nu sitter jag
vid datorn och bloggar lite..så det var en lyckad dag ;)
Kom på innan att jag behöver en ny bekini för min "gammla" är förliten oohhno!
Så jag får la tjata lite på min underbara pappa tsss..;)
Men hare så bra puss!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0