Hemma nu ifrån skolan..

Japp så nu är jag då Hemma..
Skolan idag var faktiskt okej annars så är måndagar såå sega
men det var nog också för att vi hade sovmorgon.
Igentligen när vi inte har sovmorgon så har vi någonting som heter"hållbarutväkling"
Och då har man 4 ämnen på hela läsåret då och det är Hemkunskap, IT, Idrott/hälsa & Lifstil
just nu så har vi hemkunskap men eftersom hon var ledig så fick vi sovmorgon istället skönt va?!...
Men iallafall första lektionen just idag var språkval (jag läser spanska) sen efter det så hade vi lunch fast jag åt ju ingeting ska ju leva på ett äpple men lite kanel på i 1,5 vecka typ, efter det så hade vi SO, SV & NO
och ja, jag hatar ju No men nu så ska vi börja bygga brorar jag vet det låter helt weird men det är
ju iallafll bättre än att sita och läsa och skriva om syror och baser elr newton!
Men nu är jag ju som sakt var hemma och det är mkt skönt ;)
Ska sätta mig och kolla på våra bästa år på datorn nu efter som jag missar programen när jag är i skolan..bubuhh.. och jag ska nog ta mig en talrik med äpple och kanel muuhma.. nämen ni får ha det så bra så länge så hörs vi sen!







Hah... jag just nu, det handlar ju trotsallt att bjuda på sig själv..hehe..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0