Hemma nu och är mycket trött!

Hello, kom hem för sen stund sen har nämligen varit hod Diidi...
Och jag gav henne hennes presenter i förväg för att tjaahh..hon ville ha dom ni kan säkert gå in på hennes blogg
om en stund om ni är sugna på att se vad jag gav henne!0
Men dagen började i alla fall med att jag vaknade och cyklade sedan till Diidi då..
där fixade vi oss och sen drog vi ner till gruvered.
Vi började med att köra fotboll.. men kunde inte vara med för fick såna magsmärtot som jag kan få ibland
så jag villade då istället.. men mitt lag van ialla fall fotblls"tuneringn" och tro mig det ahde vi inte gjort om jag va me hahah! Sen så körde vi lite andra boll sporter.. vid 1 ungefär så cyklade jag ner till vårdkentralen
för att vi skulle snacka om mina "ätstörninar" och jag och min "läkare" elr vad man nu ska kalla det
kom "överens" om att jag skulle börja äta frukost varje dag mend et han inte fattar är att det inte kommer gå!!!
Istället har jag lovat mig själv att jag ska fortsätta att bara äta ett äpple tills på måndag för på tisdag så ska jag smått börja äta men börja träna mer då alltså!!! smart va?...*not*... Jag vet redan att det är
skit dumt att träna så mycket men vill man bli fin så får man lida pin!
Cyklade direkt till Diidi då ch vi var där och hade skit kul...!! Men hon är skit dum för jag ahr värdens träningsvärk
och tror ni inte självklart att den idioten ska slå mig där då!! ååhh... blir så sur så nu har jag massa blåmärken + träningsvärk...ajaj jag vet det är synd om mig!!!
Men nu må jag iallafall bättre en vad jag gjort dom andra dagarna! och det är dett plus!
seeya!!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0