Inte min tur dag!

Shiit....
Nu har jag precis kommit hem.
Är sur och arg..hahahaha.. För när jag skulle börja springa så snubblade jag i vår trappa och
skärde upp halva benet (gjorde skiit ont) Sen när jag började jogga lite småt så tappade jag skon
typ 2 gånger. När jag sen var uppe på benen igen och började jogga lite snabbare, så snubblade jag
på mitt skosnöre och skrapade upp knät..aj.. blev sur och bestämmde mig för att jogga hem.
Men då märkte jag att jag hade tappat mina nycklar. Så jag joggade tebax och letade efter dom.
Efter ett tag hittade jag dom, dom låg nere i en brun ( men som tur var så var den inte så djup)
när jag sen skulle börja gå hem efter en jobbig jogging tur ;) så trampade jag i hundskit uhwe!...
kan man ha mer otur än va jag hadde elr!?! hahaah.. men syran fick ett gått skratt i allafal...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0