Kraslig = inte bra!

Shit var jag är mycket sjuk...!!!!
Fas asso..ah jag är ju inte igentligen sjuk elr jo nu är jag de
frö jag är skit förkyld och hes och har jätte on i halsen..buhubu... Ni ska bara höra mig alså!
Men dom andra gångerna jag varit "sjuk" elr vad man nus ak kalla det så har det ju varit för min mage och
mitt låga blod värde! Så nej jag skolkar inte! Förlåt för en väldgit dålig uppdatering igår men jag hade ändå
ingeting att logga om och det känns ju mycket bättre att blogga om man har någotnting att blogga om!
Idags så ska jag sova så jag blir bättre tills imorgon! För jag vill värkligen gå til skolan (jag vet helt sjukt)
Men om man varit sjuk så mcyket som jag ahr varit så börjar man ju lite smått sakna allt och alla!
Men nu får ha det så bra och jag ska kryapåmig!
See u later!





En bild ifrån vintras..uhhss ryser så fort jag ser den... hata hata vinter (men slalom är kul)..hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0