NattiNatti!

Förlåt för en väldigt dålig uppdatering idag... men man kan faktiskt inte alltid vara lika bra på att uppadatera!
Som ni säkert så i Diidish Videonilägg så kan jag inte lägga ut
vidioinlägg för mitt konto på Videofy.me kronglar..*snyft*... Men men.....
Är i allafall skit glad för att jag fick idrott som elevensval och det var mitt första vall..igentligen så skulle jag få syslöjd...tråkigt jag vet! Men jag fick idrott i sällte super!! så nästa vecka onsdag,torsdag,fredag & måndagen efter den veckan så är det då elevens vall llängtar!!!! Men imorgon så blrd det för hoppningsvis att sova över med diidi  när hon har städat klart så förstås! hehe.... Men nu måste jag killa så deta får bli sista inlägget för idag *snyft*
Godnatt!








En dålig webb bild! ser ni jag hade lugg OMG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0