tänkte snacka lite om ätstörningar!!

För det första... hur ser du på dig själv!?
Du kanske redan tycker att du har en fantastisk kropp som duger, och det är ju super
men det finns ju dom som inte alls tycker som er "lyckligt lottade" persornera utan
dom hatar värkligen sin egna kropp!
Och det är inte lätt att ha ätstörningar! Nu kommer ni säker tycka att jag är dum i huvudet som drar upp det
här efter som jag har det själv, men det är viktigt att våga prata ut om sina problem och dela med sig till andra
för vem vet det är kanske är någon som lär sig av det du själv skriver!? Men tillbaks till ätstörningarna.
Om du nu lider av ätstörningar och du värkligen skiter i vad andra tycker och säger om din kropp
för du tycker att du är fet ändå... då tycker jag att just du kan börja tänka själv!
Hur har du tänkt att din framtid ska se ut tex?... Ska du dö av att du inte orkar hålla uppe din kropp
elr har du kanske tänkt att du ska leva med en skit snygg man och några barn och leva ett lyckligt och
rikt liv? För om du nu som tex skulel tänka så här hur ska det då funka lixom?
Du kommer ju knappas överliva tills du är vuxan och om du gör det så kommer du kanske ha den oturen att du inte kan få egna barn! Dina betyg i skolan kommer ju snabbt börja sänkas eftersom
du inte orkar gå till skolan.. du är för trött, du är försvag & du har absolut ingen näring & ork i dig!,
och när du väl är i skolan, så allt du lär dig kommer ju snabbt att försivna igen du kommer inte vara/bli lika smart som du en gång var/ viljat då! Din kropp kommer också börja ta av dina muskler eftersom den inte har någon stans att ta din "enegi" ifrån!
Visst du kommer bli small du kommer bli jätte small och ganska snabbt också!, Men tänk också på
din framtid du kommer tappa ditt hår och inte kuna få barn och inte heller kuna få det arbetet du vill
och allt det jag sa inan! tänk int bara på en sak utan du måste börja tänka på hela helheten!
Inte bara att du kommer få en riktigt "snygg" kropp men "snygga" kurvor utan också på din framtid för det
är jätte viktigt!!! DU MÅSTE BÖRA TÄNKA SJÄV! helt änkelt för det är bara du som kan rädda dig själv
så börja nu innan dt är allderläs försent!!!




Den här faktan här över är jätte viktig och jag skrev den för att jag tycker att dagens tånoringar måste
börja tänka lite själva för vi är faktiskt smartare än så!


Om man nu är i den här situationen så kan man ju knappt tänka så!
Men vill inget annat än att gå ner i vikt och man skiter fullständigt i sin framtid för man tänker
bara på nuet elr hur! Jag personligen har välsdigt svårt att tänka på det som står här över, även om jag vet att det är såååå viktigt så har jag svårt att släppa in det för man tänker gärna.... "omen en vecka är la inte hela värden om jag bara svälter mig i sju dagar!" Men det är just var det e för det är så man börjar tänka och sen fortsätter det och fortsätter det! Och tänk med på dina vänner!
Dom lider ju av det hä också! Dom måste ju se på hur deras vän blir allt smallare och smallare och fösvinner mer och mer hur kul kan det lixom vara för dom? + att du ger dom stora förhoppnigar omm at detta inte
alls är så farligt för du ser ju ganska lycklig ut på utsidan men inuti så lider du mer och mer för varge dag!!!!



Tänk nu alla på det jag sa stora som små!   När du därimot är vuxen då kan du börja tänka på att träna mer
och banta hådare och mer.. men en sak svält dig alldrig!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0