tänkte snacka lite om hjälpsama vänner!

Vad är en hjälpsam vän för er?!
Det kanske är när man behöver tröst, skadat sig, varigt med om något hemskt, elr bara behöver kärlek!?
Jag har ingen aning hur du anseratt en hjälpsam vän är? Men jag kan säga så som jag tycker..
En hjälpsam vän för mig är när den alltid ställer upp och försöker lösa det den ahr lovat
även om det inte går så ska man alltid finnas där! Som idag tex... Jag sa till min "vän" elr frågade om hon kunde meddela min lärare om en det jag nu skrivigt i bloggen! och den "vänen" sa ja... då tror man ju
att den "vänen ska göra det elr hur? men om då den vänen går till en annan person och säger att den istället får säga det till min lärare för att min " vän" inet fick tag på henne så tycker jag det är lite lågt!
Vist ddet skulle självklart varigt okej om min" vän" Frågade mig först om det var okej om den fick säga det till den andra personen elr säga att (min så kallade"vän")inte ficktag på min lärare!
Visst detta var inte något särkilt privat så men tänk om det lixom skulle vara det... kan man då veta om man kan
lita på den "vänen"?!
Men det man blir lite sur på är när man ringer min "vän" och hon/han säger att den värkligen inte fick tag på min lärare men den lixom hade en halv skol dag på sig och att hon vet vilket personal rum dom sitter i....
Men vist  om hon säger så, så antar jag att man måste tro henne/honom.....*suck*..
men jag kan bara säga så här..gjort är gjort och alla gör ju misstak... och man måste ju kunna förlåta elr hur?
men ni fattar la att man blir lit besviken!

Okej detta blev en aning komplicerat..
Men jag hoppas att ni fattade kännde bara att jag behövde skriva av mig lite!






bilde är cirka 1 år gammal!

Kommentarer
Postat av: Denise

Tur att du har en blogg och skriva på då :DD

Men din "vän" försökte iaf hjälpa dig... det är väl det som räknas! Hoppas du blir frisk snart!

2010-04-19 @ 21:40:03
URL: http://secretplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0