träna bra men slappa bäst ;) hehe!

är hemma nu!
Somsakt så gick jag ju till Diidih imorse och fixade mig.
Sen efter att vi var där så åkte vi ner till idrottshallen vid typ kvart över 9 elr nåt sånt.
Jag kännde att jag värkligen inte kunnde ta i så mycket som jag brukar göra
och det var nog bra det för när vi skulle göra volter och sånt så var jag tvungen att gå
ut och sätta mig för det snurrade och jag fick värdens huvudvärk i typ 5 sek trode jag skulle dö!
Men i allafall... Vi började att ha slagboll och sen trampet, ringar & lite annat! I vanliga fall så
älskar jag trampet men nu känndes det bara jobbigt och det är lixom onödigt att anstänga sig
för mycket om man värkligen inte kan!
Efter det så var det lunch (nej åt ingeting) men det gjorde Diidi... när hon sen var klar så
gick vi och satte oss på en bänk och bytte sedan om ( haha inte på bänken, nej! )..;)
men ajg märkte då att mina team sportia byxor (dom gråa) var smutsiga...*suck*!
Så då fick man gå hem och byta om.
Sen så var vi ute och körde guldkornen! och det avr sjukt kul faktiskt!
Men en riktigt rolig va att när vi skulle byta sida så sa diidi.. "ska vi byta cider nu elr"?!
HAHA fatta va vi garva (vår humor asso..suck!*)..;)
sen körde vi arga gubben i skogen & bränboll nere på grusplanen och sedan så gick man hem!
Får se nu fick jag me allt... när tror inte det men whatever!
Nu så ska jag bara mysa för är sjukt trött!





Btw!!:   älskar våra nagelack på bilden!!! ..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0