kameran funkar inte!

Kameran har damp så den fukar inte nu!
ååhh...! Så jag kan inte lägga in en "dagens outfit" just nu, men sånt händer..åh!
Men nu så har Diidi gått så nu ska jag städa. Tråkigt men sånt måste göras, Och jag lovar det
behövs värkligen! jo, när Diidi var här så gjorde vi ett Video inlägg, men vi fattade
inte hur man skulle lägga ut den på bloggen haaahha...(Amatörer som vi är) ;)
Så Diidi ringde Linnea och hon sa att man måste skaffa ett konto på Videofy.me elr nåt?
Så då gjorde vi det, men vi kan inte lägga ut Videoinlägg/filmer försen om en vecka
för dom måste typ kolla igenom våra bloggar och se om dom godkäns. Så det blir inga
Videoinlägg försen om en vecka..Snyft...Men nej nu måste jag städa.
vi hörs sen puss!



Mitt rum just nu... omg!! :o


Kommentarer
Postat av: Debora

haha vackert rum hehe ;)

2010-04-06 @ 19:30:03
URL: http://mylifeasdiiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0