Design header & piknik!

nu har jag precis kommit hem från en skit kul dag! ;)
Som ni vet så va jag med Diidi och Fanny idag.
Fanny kom ungefär presic efer att Diidi kommigt..haha..
Vi skulle igentligen ladda ner låtar men det blev inte av.
Istället så hjälpte vi Fanny att fixa hennes Design & header. Blev faktiskt fint ;)
(http://aboutffanu.blogg.se/) Efter att vi fixat hennes blogg så kollade vi på Andra Avenyn (på datorn) ´
Men vi kollade typ bara på halva för sen började det cpa så det blev inte så mycket mer med det.
Fanny gick då hem för hon skulle ändå äta och Diidi och jag försökte få igång pogramet igen
men det hackade bara..bubuh... Så hon åkte hem och jag åkte till morfar och gjorde matte som sakt.
När jag sen hade gjort klar all tråkig matte så ringde jag henne och vi bästämmde oss för att ses då.
Så jag åkte hem till henne och förökte göra ett inlägg men hon var så dum så det tog ett tag hah;)
Men vi orkade inte sitta inne så vi gick ut och cyklade lite. (Gud va skönt det är att det är vår så man sliper vinter jackan! ) Vi cyklade hem till mig för vi hade ändå ingeting å göra men då sa Diidi att vi kunde ha piknik.
Så vi bakade choklad bollar och kladmuffins...mmmhh... och gjorde oss några mackor sen så cyklade vi till MSOK och satte oss på än äng och hade det skit mysig.. Det var helt perfekt, det var så sjukt fint också!
Det var solnedgång och jätte härligt väder mysigt va? ;) Vi satt och snacka om allt hahaa.. om våran barndom och allt dumt vi (JAG) gjort haha.. Sen så cyklade hon hem till sig och jag cyklade hem till mig som ni då fattar..
Men nu ska jag dra för Anna anka söker assistent börjar nu hare bra!




Jag vet att ni vill ha! ;)



Deborabäästavän :*




Inte den bästa bilden menmen.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh! Vad gott det såg ut. Kan ni inte komma hit och picknicka??!

2010-04-07 @ 20:22:31
Postat av: Debora

hehe jo rebecka vi kommer imorgon;)

mums med piknik;)

2010-04-07 @ 23:23:04
URL: http://mylifeasdiiidi.blogg.se/
Postat av: Fanny

2010-04-08 @ 09:42:57
URL: http://abouteffanu.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag har ändrat namn nu jag heter Abouteffanu.blogg.se



;)

2010-04-08 @ 09:43:47
URL: http://abouteffanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0