klar med städningen...intresant va? ;)

Är trött (men ändå inte) och sur nu. Gjorde ett "jätte" långt inlägg innan men jag råkade raderade sån idiot som jag är lixom! Men iallafal, det är inte så konstigt att jag är sur och trött för så blir det loxom
om man bara äter ett äpple med lite kanel på, men jag ska sluta klaga
för vill man bli fin så får man lida pin det är la så man brukar säga? ;)
Jag skrev ju innan att jag tänkte berätta om dagen, så det är det jag tänker göra nu.
Som sakt, jag vaknade och kollade på våra bästa år efter det så försökte jag hitta några kläder som jag
ville ha på mig men jag hittade inget som ja värkligen ville ha så jag bara tog något. Efter det så
ringde jag Diidi och vi bestämde att vi skulle va hemma hos henne så jag tog cyken och cyklade till henne (som sakt vi bor inte så långt ifrån varandra) ;) Vi gjorde några roliga filmer med hennes webb och kollade på några gammla ROLIGA filmer som hon hade gjort med hennes webb. (det var när hon hade oranget hår ni såg ju en bild innan) efter det så cyklade vi lite och tog ett par stycken bilder (ni såg ju dom innan så) ;)
sen så cyklade jag hem till mig och hon hem till sig och så var det me det, men är äntligen klar med
städningen elr har varit det ett bra tag nu faktiskt ...hihi.. men vi hörs nog senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0