Sådär...

Nu funkar mitt internet igen.... Som sakt jag lovade ju att börja blogga igen
men mitt internet har kronglat och ahh..whatever... Men nu är jag här!;)
Vaknade kl 7.oo idag av att mamma väkte mig... jag torde att vi började kl kvart över 8
idag eftersom det är frisbi tunering idag mellan 7. Men sen så ringde jag Debora (diidih)
Och vi snackade lite och jag som då trode att vi skulle mötas för att åka ner till gruvered (det är där  vi ska spela)
kl 8.55, Sa...
- (jag) Oj nu måste vi gå!!!
-(hon) Va?
-(jag) ja vi har bara en kvart på oss och ta oss ner!!!
-(hon) Ähh... Beeah.. Vi ska mötas om en timme!!
-(jag) VAAA!!!!!!

Så ah ni märker jag och klockan kommer inte så bra överens..hehe..;) Men nu ska jag börja fixa mig och så hörs vi när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0