Ska snart sova... mår inte så jätte bra!

Ussh... Är varm och trött men jag får värkligen hoppas att det blir bättre innan Onsdag och torsdag
för då är det ju En hel dag med klassen♥ + skolavslutning :) så det skulle vara SJUUUUKKKTTT surt
om jag blev sjuk tills det eftersom jag lagt en "förmögenhet" på kläder och annat till det..hihi..icon wink  Lottar ut 30st Chanel Beriqé väskor! – Paow-Chanel.com.



Dagen idag har varit sjukt mysig..det har lixom blicigt en hel dag med familjen.. riktigt mysigt faktist
för jag brukar ju annars inte vara hemma så mycket så det var riktigt skönt! Vi var blandannat ute på piknik
& spelade lite kubb, king och någon annan grej..heheicon wink  Lottar ut 30st Chanel Beriqé väskor! – Paow-Chanel.com Men imorgon så är det "vanlig" skol dag...eller det
är det igentligen inte för vi ska typ åka in till stan och göra något det avr typ en överaskning
Så det blir luite kul... Men ska nog ta och lägga mig snart och knarka ihjäll mig med Ipren & alvedån för jag
SKA INTE BLI SJUK!!!!



Dagens söndags myss....jiippi...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0