Cha ba tjena ;)

Har varit hemma ett tag nu var ute och solade lite när solen var frame
men det är den ju självklart inte nu för så fort jag skulle sätta mig vid
den varma solen så kom några duma moln och täkte den!!!icon wink  En kärleksförklaring… ;-)
Skol dagen ahr varit som alla andra skol dagar... Filmade lite elr lite och lite
ganska mkt faktiskt på Kristian.. haha han är ju ba för kul assa!!  Filmerna kanske
kommer upp på bloggen sen.. ska bara klippa bort dom "grova senerna först hehe icon wink  En kärleksförklaring… ;-)
Imorgon så är det onsdag och det betyder att jag snart blir klar med min ************ Åhh så kul!!
Men jag har inte så mycket mer att blogga om för tillfälet så vi hörs!!
Kyssar!!




Gammal bild men ser hemsk ut just nu icon wink  En kärleksförklaring… ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0