Ett tidigt godmorgon...

Hello, Soory för en dålig uppdatering igår kväll
men det var ju valborg så jag var nere i kyrkan med Diidi ;)
Och ingen sprit fans det där nere inte!
Och bara så ni vet jag super inte! Jag säger som diidi jag fattar inte meningen med att supa
man blir full, gör massa dunma saker, skadar sig själv både sykist och fysiskt och man luktar skit!
Det är samma sak som och röka... Fattar inte meningen med sån skit!,
men jag får va glad att jag är ren..hehe..;) Det avr ganska lamt där nere så jag och Didi drog typ hem runt 10 tiden  familjen.. Om ni undrarar varför jag är uppe så tidigt på en lördag så är
det för att jag ska åka ända till Öckerö idag för min moster fyler år och så får man ju träffa mina sötsöta kusiner♥!!! Så det blir nog en dålig uppdatering idag med tyvär!
Men nu msåte jag fixa mig så hare så bra så syns vi hade super!!








Uwwek!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0