gårdagen ;)

Okej nu tänkte jag berätta lite om går dagen!
Jag vaknade vif typ 10 tiden och tjugo i elva gick typ tåget så jag och Diidi gick
sen ner till tåget och åkte in till stan!  När vi satt där då fick vi en stor "hög" elr vad man ska kalla det
med massa rabatt saker ;) ¨så det va nice! När vi var frame så gick vi först lite på stan för
att se om vi hittade någonting där... men det gjorde vi ju inte så då åkte vi in till A6...
Där hittade Skiit snygga skolavslutningskläder om man nu får skryta lite ;) 
Jag hittade min ****** först och tja då blev ju diidi lite sur för hon sa hela tide " ÅÅÅHHH jag hittar ingeting" HAHA;) Aja men sen efter vår lilla shopping så åkte vi hem och jag hängde med henne hem och käkade pizza yyaammy! när vi hade ätit så skulle vi upp på hennes rum och prova våra kläder... men jag värkligen hatar hennes spegel för man ser skit tjock ut i den haha men så det blev en lyckad dag med mycket skratt!!!
Tyvär så har jag inga bilder efter som jag glömde kameran hemma en sån klant som jag är så jag ska få alla bilder av Diidi istället så blider kommer nog sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0