Godmorgon :**/

Sorry för att jag inte uppdaterade så bra  igår men jag hade lixom inte så mkt och säga och sen va jag trött också!! Längtar sjukt mkt till Torsdag för då blir det ju Liseberg med Jenny och
Diidi och efter liseberg så ska vi troligt vis inte hänga med dom hem uta jag och Diidi åker Direkt till
Amelie! och är der tills antingen på Lördag elr söndag!!!♥ Så nästa helg lär det bli en dålig uppdatering då med!
Men nu så ska jag fixa mig så vi syns!!! Jo juste, en sakt til... Vet ni va jag gjorde?!
Min plattång är ju sönder och Diidis också (snyft) Och jag ville ha ganska platt hår idag
så jag tog vårt strykgärn och plattade håret med.. och gssa vad det funkade HAHAHA!!!
Seeya!
¨



Dagens Facelook!

Maskara!  men ser ni det blev ganska platt... elr? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0