Godmorgon :D

Dålig uppdatering igar jag vet men jag vardande faktiskt er om det!;)
Men det var sjukt kul igår fi åt jätte god mat och tårta och en hel del godis också!
Vi tog också en hel del roliga bilder på mig, paulina och mina kusiner på studsmattan..hihi..;)
Men idag så skulle jag igentligen åka och måla på min morbors och hans tjejs hus men jag
hittade inge "fula(måla)kläder" jag kunde ha på mig och så är det ju också så fint väder ute så jag tänkte få lite färg på mig! annars har det inte hänt något specielt.. jo frästen Diidih blir ju 14 år idag
hel 7kt vad  tiden går snabt (skoja ba);) Nemän ett stort GRATTIS till dig plutten och hoppas
du får en undebar fördelsedag!♥
Men nu ska jag ut och sola innan solen försvinner!
Hade super!♥







































Kommentarer
Postat av: Debora

Tack gött att det är sol idag ska ut ock schteka haha:) <3

2010-05-02 @ 13:01:10
URL: http://mylifeasdiiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0