Hello på er!

Förlåt för en dålig uppdatering men vissa dagar har man ingen lust att blogga..
kanske inte så bra att säga det här men whatever ingen dör la av ren saning ;)
Dagen har varit okej.. Var först i skolan, dkoldagen var sjukt seg idag
fast det är ju alla måndagar.. efter skolan så drog jag och diidi ner till banken och tog ut pengar till
henne och sen till apoteket för hon skulle köpa en ansiktsmask....
efter det så drog jag hem och nu så ahr jag inte gjort något specielt..
sitter och väntar på att sevanska hollywood fruar ska komma ;)
Men jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera!
Seeya!



Fick bli en bild ifrån sommras... hello kitty ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0